بلاگ

آموزش صرافی ارزیف

به طور حتم، اپلیکیشن‌ها و سایت‌های بسیاری در دنیا و حتی داخل کشور در ارتباط با حوزه رمز ارزها وجود دارند. پلتفرم‌هایی که به واسطه پیشرفت روزافزون صنعت کریپتوکارنسی، علاقه‌مندان بی‌شماری پیدا کرده‌اند اما در این بین، اکثریت قریب به اتفاق این سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها بر مبنای معاملات ساده شکل گرفته‌اند و بسیار کم می‌توان مواردی را یافت که ویژگی‌های اختصاصی و رابط کاربری منحصر ‌به‌ فردی را تولید کنند. یکی از این صرافی­‌های ارز دیجیتال که با ایجاد یک پلتفرم حرفه­‌ای به این موضوع پرداخته، ارزیف می­‌باشد که در ادامه به بررسی کامل صرافی ارزیف خواهیم پرداخت.

تیم ارزیف با بهره‌گیری از تیمی قدرتمند در‌زمینه ارزهای دیجیتال، تولید محتوا، بازاریابی و فروش در‌کنار متخصصان دنیای فناوری بلاکچین سعی کرده است تا با درنظر‌گرفتن ویژگی‌های خاص و جدید، امکان خرید و فروش و مبادله ارزهای دیجیتال در بستری نوین را با تأمین امنیت کامل برای کاربران در بین بهترین صرافی‌های ایرانی فراهم سازد. دارایی تمامی کاربران ارزیف با امنیتی مثال‌زدنی در کیف‌ پول‌های سخت‌افزاری با جدیدترین روش‌های دنیا نگهداری می‌شود.

معرفی صرافی ارزیف

مجموعه ارزیف تشکیل یافته از متخصصان دنیای فناوری اطلاعات با بدنه بسیار قوی در بخش مدیریت، بازاریابی و فروش می­باشد که یک تیم فنی مجرب برنامه نویسی و امنیت شبکه با استفاده از تجربه اساتید درزمینه خرید و فروش ارزهای دیجیتال داخلی و خارجی آن‌ها را همراهی می‌کنند.

همانطور که گفتیم، در ارزیف برای آنکه کاربران با خیالی آسوده به خرید و فروش بپردازند، ارزهای دیجیتال هر فرد در کیف پول سخت‌افزاری با شماره حساب اختصاصی وی نگهداری خواهد شد.

چگونگی و نحوه فعالیت در صرافی ارزیف

برای استفاده بهتر از امکانات و خدمات صرافی ارزیف می­بایست در وهله اول در این سایت ثبت نام نمایید تا بتوانید به طور کامل از امکانات این صرافی بهره ببرید و ثبت سفارش انجام دهید.

آموزش ثبت نام در صرافی ارزیف

با استفاده از شماره تلفن همراه خود و دریافت کد فعال‌سازی، اولین مرحله ثبت نام انجام می‌شود. پس از آن، اطلاعات دیگری چون شماره ملی، کارت بانکی به همراه ایمیل نیز خواسته می‌شود. همچنین شما می‌توانید یک نام کاربری دلخواه و آواتار اختصاصی نیز داشته باشید تا در معاملات، امضای منحصر به ‌فردتان باشد.

چرا ارزیف نماد اعتماد اینترنتی ندارد؟

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در ایران در حال تدوین قوانین حوزه ارزهای دیجیتال است و متاسفانه به تمام سایت‌های فعال در زمینه مبادلات ارزهای دیجیتال، ای‌‌نماد تعلق نمی‌گیرد اما کلیه فعالیت‌های ارزیف زیر رصد قوی و تحت نظارت کامل پلیس فتا و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی بوده و خواهد بود.

آموزش احراز هویت در صرافی ارزیف

بعد از ثبت نام در صرافی ارزیف، می­‌بایست برای استفاده بهتر و بدون محدودیت، اطلاعات مورد نیاز در سطوح کاربری مختلف را کامل نمایید تا بتوانید به راحتی ثبت سفارش انجام دهید.

سطوح کاربری در ارزیف

1. سطح مسی

کاربر تنها قادر به مشاهده برخی از امکانات اپلیکیشن خواهد بود و پرداخت و برداشت، کیف پول‌ها و بخش معاملات برای وی قابل دسترس نیست

2. سطح برنزی

پس از تکمیل نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره ملی و اطلاعات حساب خودتان، قادر به پرداخت ریالی تا سقف یک میلیون تومان در هفته و پرداخت و فروش کوین بدون محدودیت خواهید شد. برداشت روزانه هم تا سقف 50 میلیون تومان (مجموع ریال و کوین) مجاز است.

3. سطح نقره‌ای

با تکمیل آدرس، تلفن ثابت، تاریخ تولد و فرستادن تصویر احراز هویت وارد سطح نقره‌ای خواهید شد. پرداخت روزانه تا 100 میلیون تومان (از طریق دو کارت شتابی) و برداشت تا 200 میلیون تومان (مجموع ریال و کوین) امکان پذیر می‌شود.

4. سطح طلایی

کاربران نقره‌ای پس از 30 روز فعالیت و انجام حداقل 500 میلیون تومان معامله، وارد سطح طلایی می‌شوند. این کاربران بایستی قرارداد شروط استفاده از خدمات ارزیف را به‌ صورت حضوری امضا نمایند. در این سطح، می‌توانید تا مبلغ 500 میلیون تومان روزانه پرداخت کرده (به ‌صورت شتابی و بانکی) و سقف برداشت روزانه تا یک میلیارد تومان (مجموع ریال و کوین) افزایش می‌یابد.

نکته مهم: بعد از ثبت نام وارد حساب کاربری شده و در هر سطحی که تمایل دارید می­‌توانید فعالیت نمایید و از امکانات سایت بهره ببرید.

نحوه نصب اپلیکیشن ارزیف (arzif)

شما می‌توانید اپلیکیشن اندرویدی ارزیف را از فروشگاه پلی استور گوگل دریافت کنید. نسخه iOS نیز در حال توسعه است، بنابراین نسخه تحت وب ارزیف برای کاربرانی که گوشی آیفون داشته و یا تمایل به استفاده از این پلتفرم در کامپیوتر دارند، راه اندازی شده و از طریق وب‌سایت صرافی ارزیف قابل دریافت است.

نحوه خرید و فروش در صرافی ارزیف

برای خرید و فروش در صرافی ارزیف می­‌توانید در ادامه با ما همراه باشید تا به طور کامل به آموزش ثبت سفارش در صرافی ارزیف بپردازیم.

خرید ارز دیجیتال از ارزیف

برای خرید ارز دیجیتال در ارزیف به 2 روش می‌­توانید ثبت سفارش انجام دهید :

خرید فوری و آنی یا خرید سفارشی با قیمت مد نظر

در خرید فوری، معامله ارزی که می‌خواهید تهیه کنید، به ‌صورت خودکار از پایین‌ترین پیشنهاد فروش توسط سیستم برای شما انجام می‌شود. بدین ترتیب ریال از حساب شما کسر شده و معادل آن، ارز دیجیتال به کیف پول‌تان افزوده خواهد شد اما در خرید سفارشی، پیشنهاد شما در صفحه معاملات درج می‌شود تا اگر فروشنده‌ای با قیمت مدنظر شما تصمیم به فروش ارز خودش گرفت، آن را به شما بفروشد. در چنین مدلی از خرید، تنها زمانی پول از کیف پول‌تان برداشت می‌شود که معامله صورت بگیرد و در صورت تمایل می‌توانید پیشنهاد خرید خودتان را لغو کرده و حتی درخواست برداشت پول به حساب بانکی‌تان را بدهید.

فروش ارز دیجیتال در ارزیف

برای فروش ارز دیجیتال در ارزیف، همانند ثبت خرید می­‌توانید به 2 صورت ثبت سفارش نمایید.

فروش فوری یا فروش با قیمت سفارشی

در فروش فوری، ارزی که می‌خواهید بفروشید، به‌ صورت خودکار از بالاترین پیشنهاد فروش توسط سیستم برای شما انجام می‌شود. بدین ترتیب ارزدیجیتال از کیف پول شما کسر شده و معادل آن، ریال به کیف پول‌تان افزوده خواهد شد اما در فروش سفارشی پیشنهاد شما در صفحه معاملات درج می‌شود تا اگر خریداری با قیمت مدنظر شما تصمیم به خرید ارز دیجیتال‌تان گرفت، آن را از شما تهیه کند. در چنین مدلی از فروش، تنها زمانی ارز دیجیتال از کیف پول‌تان برداشت می‌شود که معامله صورت بگیرد و در صورت تمایل می‌توانید پیشنهاد فروش خودتان را لغو کرده و حتی درخواست برداشت ارز دیجیتال به یک کیف پول دیگر بدهید.

بدون ثبت نام هم می‌توانم فعالیت کنم؟

شما بدون عضویت تنها قادر هستید تا بخش‌هایی از ارزیف را مشاهده کنید اما قادر به خرید و فروش نیستید؛ از آنجایی که امنیت فروشندگان و خریداران برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، پس برای انجام معاملات بایستی ثبت نام کنید که البته تمام مشخصات شما پیش ما محفوظ خواهد بود.

خرید فوری چه تفاوتی با سفارشی دارد؟

در خرید فوری، معامله ارزی که می‌خواهید تهیه کنید به ‌صورت خودکار از پایین‌ترین پیشنهاد فروش توسط سیستم برای شما انجام می‌شود. بدین ترتیب، ریال از حساب شما کسر شده و معادل آن، ارز دیجیتال به کیف پول‌تان افزوده خواهد شد اما در خرید سفارشی پیشنهاد شما در صفحه معاملات درج می‌شود تا اگر فروشنده‌ای با قیمت مدنظر شما تصمیم به فروش ارز خودش گرفت، آن را به شما بفروشد. در چنین مدلی از خرید، تنها زمانی پول از کیف پول‌تان برداشت می‌شود که معامله صورت بگیرد و در صورت تمایل می‌توانید پیشنهاد خرید خودتان را لغو کرده و حتی درخواست برداشت پول به حساب بانکی‌تان را بدهید.

امنیت طرفین معامله چگونه توسط ارزیف تضمین می‌شود؟

در ارزیف، خریدار و فروشنده، ریال و ارز دیجیتال خودشان را پیش از انجام معامله وارد سیستم کرده‌اند و به همین خاطر امکان هیچ‌ گونه تخلف و حتی پشیمانی پس از انجام معامله وجود ندارد. انتقال وجوه بین دو طرف نیز به ‌صورت آنی انجام می‌گیرد و برای همین پیش از انجام هر معامله، بایستی دقت کافی را داشته باشید. حساب‌های ریالی و ارزهای دیجیتال هر کاربر نیز با رعایت بالاترین حد از امنیت توسط ارزیف و به صورت رایگان نگهداری خواهد شد و شما قادر هستید تا با آن‌ها دوباره وارد معاملات شده و یا آنکه درخواست برداشت بدهید.

 

مزایا و معایب صرافی ارزیف

مدرسان پیشتاز برای بررسی و انتخاب دقیق­تر صرافی برای کاربران عزیز، به مزایا و معایب صرافی ارزیف پرداخته است تا بتوانید به طور دقیق صرافی مدنظرتان را انتخاب نمایید که در ادامه به بررسی مزایا و معایب صرافی ارزیف می­پردازیم.

مزایای صرافی ارزیف

  1. مدیریت ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال محبوب را بخرید و بفروشید، آنها را در یک جا مدیریت کنید.

  1. خریدهای هوشمندانه

با برنامه ریزی برای خرید روزانه، هفتگی یا ماهانه، در ارزهای دیجیتال به آرامی سرمایه گذاری کنید.

  1. امنیت

برای امنیت بیشتر، وجوه در والت­های سخت افزاری ذخیره می­شوند که به همین دلیل از امنیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  1. برنامه­‌های تلفن همراه

با اپلیکیشن‌های موبایلی ارزیف برای Android و iOS درهمه جا آنلاین بمانید و از معاملات خود لذت ببرید.

معایب صرافی ارزیف

  1. کارمزد بالا نسبت به صرافی­های برتر
  2. کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در مجموع کم‌تر از 10 میلیون تومان است، 4 درصد کارمزد می‌دهند. کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها 10 تا 50 میلیون تومان است، 0.35 درصد کارمزد می‌دهند. کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها 50 تا 100 میلیون تومان است، 0.3 درصد کارمزد می‌دهند. کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها 100 تا 200 میلیون تومان است، 0.25 درصد کارمزد می‌دهند. کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها 200 تا 500 میلیون تومان است، 0.2 درصد کارمزد می‌دهند. کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها بیش از 500 میلیون تومان است، 0.15 درصد کارمزد می‌دهند.
  3. نرخ­های بالا
  4. پشتیبانی ضعیف
  5. محدودیت در خرید و فروش

چرا ارزیف خاص است؟

وجود برخی ویژگی‌های خاص سبب شده است تا ارزیف را به‌عنوان پلتفرم معاملاتی خاص و متفاوت بشناسید. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری متفاوت و بسیار گویا که سبب سادگی کارکردن در ارزیف برای همه افراد می‌شود.
  • امنیت بالا و نگهداری رمزارزها در کیف‌پول‌های سخت‌افزاری با ایمنی بسیار بالا
  • بهره‌مندی از اپلیکیشنی بسیار پیشرفته برای گوشی‌های اندرویدی
  • استفاده از نسخه وب با طراحی مدرن برای گوشی‌های iOS
  • شروع سرمایه‌گذاری تنها با واریز مبلغ 100 هزار تومان
  • بهره‌گیری از توکن‌های ارزان‌قیمت و البته معتبر بازار (براساس رنکینگ کوین مارکت کپ)
  • بهره‌گیری از نمودارها و اندیکاتورهای معتبر Trading view برای تحلیل کاربران
  • درج رمزارزهای معتبر بازار (بیت کوین، تتر، اتریوم، ریپل، کاردانو و…)
  • داشتن بیش از 40 ارز دیجیتال برای معامله
  • سیستم درآمدزایی به ‌صورت دائمی با معرفی دوستان خود
  • کیف‌پول‌های اختصاصی کاربران برای هر کوین و توکن
  • ورود با اثرانگشت و ایمنی بالا
سخن پایانی

به طور کلی، صرافی ارزیف با ایجاد یک پلتفرم دقیق و حرفه­ای توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند و انتظارات ممکن را براورده سازد اما با توجه به اینکه این صرافی در مدت زمان کوتاهی شروع به کار کرده، با حجم پایین معاملات روبرو می­باشد و در بخش پشتیبانی هم نتوانسته به طور منظم و آنی پاسخگوی کاربرانش باشد که برای انتخاب یک صرافی معتبر و امن، می­بایست تمامی جوانب را در نظر گرفت تا با خیالی آسوده معامله نمایید و هیچ گونه ریسکی برای کاربر نداشته باشد.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید