بلاگ

چرا بازار خرسی ( نزولی ) برای بازار ارز دیجیتال خوب است ؟

بازار خرسی

معاملات درنهایت می‌توانند به بقای شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو که بیزنس مدل‌های خوبی دارند کمک کند و این صنعت را پایدارتر سازد.

طبق گفته مدیران اجرایی، کاهش چشمگیر در بازار کریپتو موضوع خوبی است.

شریک Atomico، Irina Haivas در گفتگویی در Bloomberg Technology Summit در لندن اظهار داشت که افت قیمت‌ها به حذف توریست‌ها انجامیده است.

او از این حقیقت که بازار دیگر شور و هیجانی را شاهد نیست استقبال کرد و گفت که فعالان حوزه کریپتو «درصدد ساخت چیزی پایدارتر هستند تا اندیشیدن به آن».

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان Edward Cooper از Revolut گفت که بازار خرسی از شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو که بدون یک بیزنس مدل موفق ایجادشده‌اند، حمایت می‌کند. او افزود:

«سپس نوسانات از بین می‌روند و شرکت‌هایی که بیزنس مدل خوبی دارند باقی می‌مانند و قدرتمندتر می‌شوند.»

و بااینکه حجم‌های معاملاتی و ثبت کاربران دچار نوسان شده‌اند، Cooper اذعان داشت که ثبت‌نام‌ها در Revoult بیشتر از بازار گاوی سال 2020 است.

بسیاری از تحلیل گران باور دارند که بازار خرسی یا اصلاح صورت گرفته در سال جاری درست است و نشانگر درخطر بودن کل بازار نیست.

مؤسس Citadel Securities، Ken Griffin در طی مصاحبه دیگری با CNBC، چشم‌انداز دیگری درزمینهٔ ارزش کاهش رمز ارز ها، سهام میم و NFT ها داشت.

به گفته او، ترکیدن حباب قیمتی سهام برای اقتصاد لازم است، وی افزود:

«پولی که به‌اشتباه به دارایی‌های پرمخاطره تعلق‌گرفته باشد، در درازمدت شغلی ایجاد نمی‌کند و به ایجاد شکوفایی طولانی که آمریکا را به آنچه اکنون هست بدل کرده است کمک نمی‌کند».

عملکرد بیت کوین پس از ارتباط طولانی و قدرتمند میان رمز ارز ها و سهام، در حال منحرف شدن از وال‌استریت است.

به نظر برخی از تحلیل گران، این نشانه‌ای است از این‌که سرمایه‌گذاران خرد از بازار خارج‌شده‌اند و علاقه‌مندان سرسخت را با افرادی که تحمل ریسک بالایی دارند و قصد فروش ندارند، تنها می‌گذارند.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید