بلاگ

گزارش هفتگی گردش سرمایه دارایی دیجیتال CoinShares

سنتیمنت بیت کوین دائماً بهتر می‌شود:

  • محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال حداقل جریان ورودی کل 8/8 میلیون دلار را داشتند، درحالی‌ که حجم معاملاتی هفتگی به کف قیمت جدید دوساله 677 میلیون دلار رسید.
  • کل جریان ورودی بیت کوین 17 میلیون دلار بود، سنتیمنت از اواسط نوامبر بهبودیافته است و از آن به بعد کل جریان‌های ورودی 108 میلیون دلار بود.
  • سهام بلاک چین همچنان کاهش می‌یابند و کل جریان‌های خروجی در طی هفته گذشته به 6/6 میلیون دلار رسید که احتمالاً به دلیل نگرانی‌های سرمایه‌گذار در مورد بخش استخراج کریپتو است که به دلیل قیمت پایین کریپتو، افزایش هزینه‌های سود بدهی و افزایش قیمت انرژی دچار مشکل شده است
تصویر
جریان های هفتگی دارایی کریپتو (میلیون دلار آمریکا)
تصویر

محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال حداقل جریان ورودی کل 8/8 میلیون دلار را داشتند، درحالی‌ که حجم معاملاتی هفتگی به کف قیمت جدید دوساله 677 میلیون دلار رسید. از نظر جهت، سنتیمنت هفته گذشته این کلاس دارایی‌ها مثبت بود به‌ گونه‌ای که جریان خروجی محصولات با کمترین سرمایه‌گذاری، برای هفته دوم مشاهده شدند.

کل جریان ورودی بیت کوین 17 میلیون دلار بود، سنتیمنت از اواسط نوامبر بهبود یافته است و از آن به بعد کل جریان‌های ورودی 108 میلیون دلار بود که نمایانگر ½ % کل دارایی‌های تحت مدیریت بود (AuM). این سنتیمنت حمایتی همسو با کاهش سنتیمنت دلار آمریکا است و رابطه عکس آن‌ها را نشان می‌دهد. همچنین در مورد short-bitcoin نیز جریان‌های خروجی برای دو هفته پیاپی به 9/3 میلیون دلار رسید.

اتریوم در چهارمین هفته متوالی شاهد جریان خروجی کم 4/2 میلیون دلار بود و از اواسط نوامبر جریان‌های خروجی 22 میلیون دلاری را شاهد بود که نشانگر سنتیمنت همگرایی مستمر نسبت به بیت کوین بود. فعالیت کمی در آلت کوین‌ها مشاهده شد، تنها حرکات قابل‌توجه جریان‌های ورودی کم در سولانا بود که در کل به 4/0 میلیون دلار می‌رسید و نیز جریان‌های خروجی کم Polygon که در کل 5/0 میلیون دلار بود.

سهام بلاک چین همچنان کاهش می‌یابند و کل جریان‌های خروجی در طی هفته گذشته به 6/6 میلیون دلار رسید که احتمالاً به دلیل نگرانی‌های سرمایه‌گذار در مورد بخش استخراج کریپتو است که به دلیل قیمت پایین کریپتو، افزایش هزینه‌های سود بدهی و افزایش قیمت انرژی دچار مشکل شده است.

CoinShares
تصویر

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید