بلاگ

چگونه از ورزش کردن درآمد کسب کنیم؟

ورزش کردن درآمد کسب کنیم آیا واقعا امکانپذیر است ؟ بسیاری از ما اهمیت حفظ تناسب اندام را می‌دانیم اما، متأسفانه، این دانش به ما کمک نمی‌کند تا در مسیر تناسب اندام خود ثابت بمانیم. شاید اگر برنامه‌های تناسب اندام وجود داشته باشند که به ما انگیزه‌هایی مانند ارز دیجیتال برای ورزش کردن پاداش بدهند، قطعا بسیاری از ما از این ایده استقبال می‌کنیم و در مسیر ورزش و تناسب اندام خود ثابت قدم خواهیم بود.

در واقع برنامه‌های تناسب اندام وجود دارند که به کاربران با ارز دیجیتال پاداش می‌دهند. هر چه بیشتر ورزش کنید، درآمد بیشتری خواهید داشت. با این توکن‌هایی که پاداش می‌گیرید، می‌توانید بیت کوین یا هر چیزی را که برایتان جذابیت دارد بخرید. چالش بسیاری از علاقه مندان به ورزش و تناسب اندام این است که بدانند این برنامه‌ها وجود دارند و بدانند کجا آنها را پیدا کنند و چگونه از آنها استفاده کنند.

در این مقاله، ما تصمیم گرفته‌ایم تا خلاصه‌ای از بهترین برنامه‌های ارز دیجیتال را که برای ورزش کردن به شما پاداش می‌دهند، در اختیار علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و تناسب اندام قرار دهیم. می‌توانید تصمیم بگیرید که از یکی یا همه این برنامه‌های تناسب اندام استفاده کنید.

بهترین برنامه‌های ارز دیجیتال برای دریافت پاداش

1. ACT FIT

این برنامه ورزشی با مفهوم اثبات فعالیت کار می‌کند و به کاربرانی که روزانه ورزش می‌کنند پاداش می‌دهد. این برنامه فعالیت‌های ورزشی شما را رهگیری می‌کند، مدارک اطلاعات ارائه شده به طور خودکار ارزیابی می‌شوند، و بر این اساس به کاربران پاداش داده می‌شود. پاداش‌ها بر اساس تعداد فعالیت‌ها و مشارکت‌های روزانه، و موارد دیگر، به دست می‌آیند. حداقل تعداد امتیاز که برای کسب جایزه باید کسب کنید 5000 است.

Actfit توکن‌های ارز دیجیتال خود را دارد که می‌توان آنها را در بازار Actfit معامله کرد و از آنها برای خرید ارزهای دیگر استفاده کرد. توکن‌های این پلتفرم AFIT نامیده می‌شوند و می‌توانند برای ثبت نام در مشاوره‌های تناسب اندام، خرید محصولات تقویتی تناسب اندام مبتنی بر Actfit  یا برای کسب جوایز بیشتر یا خرید کتاب‌های الکترونیکی ورزشی استفاده شوند. توکن‌های AFIT را می‌توان درست مانند خرید بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری در بازار ارزهای دیجیتال خریداری کرد.

2. Fit Coin

با FitCoin، از یک طرف کالری می‌سوزانید و از طرف دیگر توکن‌های ارز دیجیتال به دست می‌آورید. فیت کوین از ردیاب‌های ورزشی و تناسب اندام مانند Fitbit و Garmin برای نظارت بر فعالیت‌های درون برنامه استفاده می‌کند. این ردیاب‌های تناسب اندام ضربان قلب و طول فعالیت را ارزیابی می‌کنند و داده‌ها را به برنامه ارسال می‌کنند. سپس برنامه میزان انرژی مصرف شده را اندازه گیری می‌کند. هرچه انرژی بیشتری مصرف کنید، توکن‌های FitCoin بیشتری کسب می‌کنید.

FitCoin همچنین به شما امکان می‌دهد توکن‌های Fitcoin خود را به بیت کوین تبدیل کنید. به این ترتیب، به جای ذخیره توکن‌های به دست آمده به عنوان پاداش، می‌توانید آن‌ها را به ارز دیگری مانند بیت کوین که چشم انداز رشد بهتری در آینده دارد تبدیل کنید. یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توان در FitCoin کسب درآمد کرد، خرید اقلام از بازار درون برنامه، fitcoinstore.com است.

3. Life Coin

LifeCoin در میان بسیاری از برنامه‌های تناسب اندام موجود، فقط به فعالیت‌های خارج از منزل با توکن‌های Life پاداش می‌دهد. فعالیت‌های خارج از منزل مانند پیاده‌روی، و هر گونه فعالیت بدنی بیرونی که باعث سوزاندن کالری می‌شود پاداش تعلق می‌گیرد. LifeCoin با ردیابی تعداد گام‌های شما و تبدیل آن به توکن‌های ارز دیجیتال کار می‌کند که می‌توان آن را با چیزهای زیادی مبادله کرد. علاوه بر این، لایف کوین‌ها را می‌توان با کارت‌های هدیه، کدهای تخفیف، کالاهای ورزشی و موارد دیگر مبادله کرد.

اگر در روز مسافت‌های طولانی را پیاده روی می‌کنید، می‌توانید از مزایای این برنامه تناسب اندام استفاده کنید. و مقداری ارز دیجیتال در کنار قدم زدن خود کسب کنید.

4. Sweat Coin

SweatCoin به کاربران با توکن SweatCoins برای راه رفتن در بیرون از خانه پاداش می‌دهد. این برنامه تعداد قدم‌هایی را که کاربران در روز برمی‌دارند را ردیابی می‌کند و به SweatCoin تبدیل می‌کند. برای استفاده از SweatCoin، باید ثبت نام کنید و داده‌های سلامتی و تناسب اندام و موقعیت مکانی GPS خود را به برنامه متصل کنید. ارزهای دیجیتال در این پلتفرم را می‌توان با کتاب، تجهیزات تناسب اندام، مشاوره تناسب اندام، لباس و غیره معامله کرد.

با این حال، SweatCoin مانند بیت کوین یک ارز دیجیتال کامل در نظر گرفته نمی‌شود زیرا از فناوری بلاک چین استفاده نمی‌کند. این پلتفرم از یک پایگاه داده متمرکز استفاده می‌کند. نکته دیگر این است که نمی‌توان از آن برای خرید بیت کوین یا معامله آن در صرافی‌های ارزهای دیجیتال به روش که بیت کوین را خرید و فروش می‌کنید استفاده کرد. در حالی که همه اینها ممکن است به نظر چالش‌های SweatCoin باشد، اما پاداش‌های خوب این برنامه ورزشی بسیار وسوسه انگیز است.

آموزش مدیریت سرمایه با علی اسلامی یکی از بهترین اساتید در این حوزه

Sweat Coin

5. Well Coin

کسب درآمد در Wellcoin  بسیار آسان است زیرا این برنامه تناسب اندام عملاً به شما برای عادات سالم در زندگی روتین پاداش می‌دهد. یعنی حداقل ۷ ساعت خوابیدن در شب، ورزش کردن، تمیز کردن خانه یا نوشیدن یک نوشیدنی سالم برای شما ول کوین به همراه می‌آورد. شما باید فعالیت‌های سالم خود را با همگام سازی حساب خود با یک ردیاب تناسب اندام یا آپلود شواهد به طور عکس برای دریافت پاداش خود گزارش و تأیید کنید.

مانند بیت کوین، Wellcoins را می‌توان در چندین بازار آنلاین مانند Sports Authority، Whole Foods Market و Skechers معامله کرد.

بازار ارزهای دیجیتال به قدری محبوب شده است که برنامه‌های تناسب اندام مبتنی بر بلاک چین برای تشویق و ایجاد انگیزه در سبک زندگی سالم در حال توسعه هستند. اگر شما نیز علاقه مند به ورزش و حفظ تناسب اندام خود هستید این روش را راهی برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال برای انجام کاری که دوست دارید ببینید. اگر به انگیزه نیاز دارید، این برنامه‌های ورزشی و تناسب اندام آن را برای شما فراهم می‌کنند و در کنار آن کمی‌انگیزه نیز برای فعالیت و ایجاد احساس خوب به شما می‌دهد.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید