بلاگ

متا اپلیکیشن‌های برای پوشش دهی خدمات کریپتو توسط Meta Pay اعلام کرد

پلتفرم متا که پیش‌تر فیس‌بوک نامیده می‌شد، 5 اپلیکیشن دارای نشان تجاری را برای Meta Pay اعلام کرد. این اپلیکیشن‌ها خدمات رمز ارز بسیاری را تحت پوشش قرار می‌دهند. شرکت نام آن را از Facebook Pay به Meta Pay تغییر داد.

آموزش تمامی ارزهای مناسب سرمایه‌گذاری٬‌ برای مطالعه بیشتر به لینک سوپر دوره مراجعه نمایید .

اپلیکیشن‌های تجاری برای Meta Pay چیست؟

هفته گذشته پلتفرم متا 5 اپلیکیشن دارای نشان تجاری را با کمک اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات‌متحده (USPTO) اعلام کرد.

جاش گربن وکیل trademark روز چهارشنبه در توییتی توضیح داد که به عقیده او اپلیکیشن‌های متا نشانه‌ای از برنامه متا برای راه‌اندازی پلتفرم پرداخت با نام MetaPay برای کاربران است تا پول فیات معمول خود را با رمز ارز مبادله کنند.

اپلیکیشن‌های تجاری برای Meta Pay

رئیس بخش فین تک متا استفان کاسریل هفته گذشته توضیح داد که شرکت در زمینه تجربه‌های پرداخت موجود خود بیشتر سرمایه‌گذاری می‌کند و اشاره کرد که از سال 2009 در زمینه پرداخت فعال بوده است.

او نوشت: امروزه مردم و کسب‌وکارها از پلتفرم‌های ما برای انجام عملیات پرداخت خود در 160 کشور و 55 ارز استفاده می‌کنند. تجربه‌ای که امروزه مردم شاهد آن هستند Facebook Pay است، اما به‌زودی با تغییر نام آن به Meta Pay بیشتر به برند Meta نزدیک می‌شود.

در ماه مارس شرکت متا 8 اپلیکیشن دارای نشان تجاری را اعلام کرد زیرا لوگوی آن متاورس را نیز همراه با خدمات گسترده رمز ارز تحت پوشش قرار می‌دهد

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید