بلاگ

روزانه چقدر تایم برای ترید بزاریم تا پول در بیاریم؟

روزانه چقدر تایم

وقتی تمامی عملیات مربوط به معامله کردن به صورت روزانه، منظم و پشت سر هم انجام شوند، ترید روزانه را شکل می‎‌دهند. در شرایط ویژه و مشخص‌تر، ترید روزانه برای ارزهای دیجیتال می‌تواند در شکل‌های مختلفی شکل بگیرد و شغل اصلی و دغدغه‌های مهم یک تریدر یا معامله‌گر را تعریف کند. برخلاف خرید و فروش فوری یا معاملات اسکالپینگ، ترید روزانه ارز دیجیتال در طول یک روز کامل انجام می‌شود. در معاملات اسکالپینگ، تمامی معاملات و تریدهای مربوط به ارزهای دیجیتال در عرض چند دقیقه و در طول یک بازه زمانی بسیار کوتاه صورت می‌گیرند. از طرفی، تریدرها که همان معامله‌گران حرفه‌ای هستند، زمان بیشتری را برای معامله کردن در نظر می‌گیرند و به جای اسکالپینگ از ترید روزانه بهره‌مند می‎شوند.

در این نوع معاملات که با عنوان معامله روزانه ارز دیجیتال هم مورد بررسی قرار می‌گیرند، از مقوله‌ای با عنوان حد ضرر استفاده می‌کنند؛ به عبارت ساده‌تر، سودی که تریدر در ترید روزانه ارز دیجیتال به دنبال آن است، کمی بیشتر از معاملات اسکالپینگ ارزیابی می‌شود، چرا که با صرف زمان بیشتر، ریسک معامله کاهش می‌یابد و امکان سودآوری بالاست.

در نتیجه با توجه به تمامی این صحبت­ها، مدت زمان ترید برای هر شخص متفاوت بوده است و توصیه ما به افراد مبتدی این است که پس از کسب سودهای خود، از باز کردن معاملات جدید خودداری کنند، چرا که احتمالا آن معامله با هیجان باز شده است. اما افراد حرفه­ای که چندین سال است در حوزه ترید کردن فعالیت می­کنند، بسته به شخصیتی که در معامله پیدا کرده­اند، می­توانند زمان ترید خود را مدیریت کنند.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید